jsme dceřinou společností Pražské teplárenské a.s.,
která je členem skupiny EP ENERGY


Politika kvality

Pro zajištění vysoké kvality služeb a dodávek svým zákazníkům podporuje vedení společnosti TERMONTA PRAHA a.s. certifikovaný systém managementu kvality s cílem vytvoření a udržení zdravé, konkurenceschopné a neustále se zlepšující společnosti.

 

Hlavním předmětem činnosti společnosti je:

 

Dodávky, montáže a opravy energetických zařízení.

 

S vědomím důležitosti kvality výrobků a služeb, nevyjímaje kvality dalších služeb, vyhlašuje vedení společnosti POLITIKU KVALITY v následujících tezích:

 

  1. Identifikací nových zákazníků a jejich potřeb a kvalitou nabízených služeb zajistit rozšíření odběratelského spektra.
  2. Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti zajišťováním servisních, montážních a výrobních činností v rámci realizovaných projektů v souladu se zavedeným systémem řízení kvality a systémem řízení kvality při svařování
  3. Zefektivnění systému kvality soustavným zlepšováním účinnosti stanovených procesů všemi zaměstnanci a jejich vysokou odpovědností za kvalitu vlastní práce.
  4. Rozvoj profesní úrovně znalostí a schopností zaměstnanců, zlepšování pracovních podmínek a motivování zaměstnanců k dosažení spokojenosti zákazníků společnosti.
  5. Flexibilně reagovat na změny právních předpisů, nové odborné poznatky, technický vývoj, změny očekávání a potřeb stávajících a potencionálních zákazníků a dalších požadavků týkajících se oblasti působení společnosti a v souvislosti s tím aplikovat nové technologie (a rozšiřovat sortiment poskytovaných služeb).

 

Vedení společnosti se na podporu POLITIKY KVALITY zavazuje:

 

  1. tuto politiku ročně upřesňovat do konkrétních cílů kvality
  2. vytvářet podmínky pro plnění cílů kvality všem zaměstnancům firmy
  3. vydávat řídicí akty ke splnění cílů kvality, průběžně kontrolovat a v půlročních intervalech vyhodnocovat jejich plnění
  4. v případě neplnění cílů kvality zajistit realizaci nápravných opatření
  5. plánovat nezbytné zdroje pro plnění cílů kvality a to jak lidské, tak i finanční
  6. plnit požadavky systému managementu kvality a pravidelně přezkoumávat a hodnotit jejich vhodnost a účelnost včetně neustálého zlepšování efektivnosti systému managementu kvality

 

Od všech zaměstnanců vedení společnosti očekává:

 

  • vstřícné chování a jednání se zákazníky a dodavateli
  • znalost a naplňování politiky kvality, cílů kvality a programů kvality
  • dodržování postupů stanovených dokumentací systému kvality
  • vysokou odpovědnost za kvalitu vlastní práce spočívající v předcházení chybám důslednou kontrolou výsledků své práce
  • aktivní účast a spolupráci při zlepšování systému kvality, kvality produkce a při snižování nákladů
  • náměty ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy


 

Leden 2019                                                                             Ing. Lukáš Křítek

                                                                                                ředitel společnosti

 

© 2014 - 2019 TERMONTA PRAHA a.s. Všechna práva vyhrazena.