Politika kvality
Pro zajištění vysoké kvality služeb a dodávek svým zákazníkům podporuje vedení společnosti TERMONTA PRAHA a.s. certifikovaný systém managementu kvality s cílem vytvoření a udržení zdravé, konkurenceschopné a neustále se zlepšující společnosti.
Hlavním předmětem činnosti společnosti je:
Dodávky, montáže a opravy energetických zařízení.
S vědomím důležitosti kvality výrobků a služeb, nevyjímaje kvality dalších služeb, vyhlašuje vedení společnosti POLITIKU KVALITY v následujících tezích:
- Identifikací nových zákazníků a jejich potřeb a kvalitou nabízených služeb zajistit rozšíření odběratelského spektra.
- Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti zajišťováním servisních, montážních a výrobních činností v rámci realizovaných projektů v souladu se zavedeným systémem řízení kvality a systémem řízení kvality při svařování
- Zefektivnění systému kvality soustavným zlepšováním účinnosti stanovených procesů všemi zaměstnanci a jejich vysokou odpovědností za kvalitu vlastní práce.
- Rozvoj profesní úrovně znalostí a schopností zaměstnanců, zlepšování pracovních podmínek a motivování zaměstnanců k dosažení spokojenosti zákazníků společnosti.
- Flexibilně reagovat na změny právních předpisů, nové odborné poznatky, technický vývoj, změny očekávání a potřeb stávajících a potenciálních zákazníků a dalších požadavků týkajících se oblasti působení společnosti a v souvislosti s tím aplikovat nové technologie (a rozšiřovat sortiment poskytovaných služeb).
Vedení společnosti se na podporu POLITIKY KVALITY zavazuje:
- tuto politiku ročně upřesňovat do konkrétních cílů kvality
- vytvářet podmínky pro plnění cílů kvality všem zaměstnancům firmy
- vydávat řídicí akty ke splnění cílů kvality, průběžně kontrolovat a v půlročních intervalech vyhodnocovat jejich plnění
- v případě neplnění cílů kvality zajistit realizaci nápravných opatření
- plánovat nezbytné zdroje pro plnění cílů kvality a to jak lidské, tak i finanční
- plnit požadavky systému managementu kvality a pravidelně přezkoumávat a hodnotit jejich vhodnost a účelnost včetně neustálého zlepšování efektivnosti systému managementu kvality
Od všech zaměstnanců vedení společnosti očekává:
- vstřícné chování a jednání se zákazníky a dodavateli
- znalost a naplňování politiky kvality, cílů kvality a programů kvality
- dodržování postupů stanovených dokumentací systému kvality
- vysokou odpovědnost za kvalitu vlastní práce spočívající v předcházení chybám důslednou kontrolou výsledků své práce
- aktivní účast a spolupráci při zlepšování systému kvality, kvality produkce a při snižování nákladů
- náměty ke zvýšení konkurenční schopnosti firmy
Leden 2022 Ing. Michal Jirman
Generální ředitel